Між внутрішньою і міжнародною підприємницькою діяльністю існує деяка відмінність. Внутрішній ринок контролювати набагато легше, та й конкуренція тут не така вже різнобарвна та багата. Зате можливий вихід любої бізнесової структури на міжнародний ринок та вдалий її розвиток в подальшому, надає більший пріоритет, для можливого розвитку, а відповідно і прибутків. Для виходу фірми на міжнародний ринок потрібно володіти належними на то фінансами і запропонований товар має відповідати світовим стандартам. В даній ситуації на фірмі повинні бути задіяні менеджери міжнародного рівня, та професіонали по міжнародному маркетингу. На основі цього дана фірма має право самостійно визначати різновид запропонованого нею товару, а відповідно і встановлювати ціну на його продаж. Тут однозначно треба визначитися з поставками, та належною реалізацією запропонованого товару, та з особами які просуватимуть товар на ринку і їх методами, а відповідно цьому доводиться виробити стратегію конкурентної боротьби.
В даній ситуації внутрішнє середовище фірми застосовує можливості, та всі контрольовані нею інструменти на котрі вона має безпосередній вплив. На рівні з цим працює багато факторів на які, як такого впливу бізнесова структура не має, зате вони опосередковано впливають не тільки на ефективність фірми, але і на її зовнішню економічну діяльність. Люба корпорація завжди повинна достеменно аналізувати фактори впливу та належним чином враховувати їх при веденні бізнесової справи. При розгляді неконтрольованих різних факторів потрібно розуміти що вони в тій, чи іншій мірі присутні як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку, але мають деяку відмінність. Задля цього доводиться аналізувати дію фактора зовнішнього середовища на ринок внутрішній і на кожному окремо взятому ринку виявляти вплив факторів на різні групи товару.
В бізнесі присутнє так зване середовище прямого впливу, яке має вплив на відповідні операції фірми, а тим самим тут відчувається і зворотна його дія. Міжнародний менеджмент визначає контрольовані моменти, та на рівні з цим існують і ті фактори котрі притаманні партнерам, та постачальникам, чи посередникам і клієнтам. До механізму правління зовнішнього середовища теж відносяться відповідні закони держави і профспілки, та преса і інші організації з якими співпрацює та, чи інша фірма. Всі фактори, котрі належать до прямого впливу на роботу компанії діляться на групи до яких відносяться ті, чи інші конкуренти, а також потенційні клієнти, та регулюючі органи. Ті особи, або організації котрі є безпосередніми споживачами, та покупцями відносяться до клієнтів. Вони однозначно приймають рішення на рахунок покупки того чи іншого продукту, або мають вплив на його прийняття. Для належної допомоги малому та середньому бізнесу створено Інтернет – проект Розумний укр. де можна отримати послуги на рахунок придбання якісного товару, а також тут надаються відповідні послуги по швидкому та якісному розширенню клієнтської бази – https://rozumnyiukr.com/