Брендування автомобілів – це нанесення на кузов корпоративного транспортного засобу плівки з фірмовим логотипом, будь-яким іншим зображенням, витриманим в кольорах компанії. Процедура безпечна для автомобіля, водія, пасажирів і оточуючих. У разі необхідності зображення можна легко зняти. Транспортний засіб допускається брендировать необмежену кількість разів. А якщо вас цікавить брендування авто під Львлае, переходите на сайт тут.
Брендування має:
- бути незабутнім;
- викликати позитивні емоції;
- бути нанесено на якісному матеріалі;
- нести інформацію про компанію;
- бути зрозумілим цільової аудиторії.
Що дає брендування?
Безкоштовну рекламу. Брендування дозволяє рекламувати компанію без істотних капіталовкладень. Будь-який співробітник компанії сприяє просуванню послуги або товару кожен раз, коли користується корпоративним транспортним засобом.
Поліпшення іміджу. Споживач прихильніше ставиться до організацій, які мають ознаки солідної компанії. На думку більшості, одна з ознак – автопарк, що складається з автомобілів, які мають чіткі ознаки приналежності до конкретної конторі.
Додатковий захист транспортного засобу. При брендування використовується досить міцна плівка, тому вона здатна запобігти появі подряпин. Якщо ви хочете для свого автомобіля такого захисту, то нанесіть її на найбільш вразливі місця.
Можливість зміни і доповнення інформації. Технологія брендування дозволяє легко змінювати нанесене на кузов автомобіля зображення. Це важливо, якщо компанія постійно змінює асортимент, проводить сезонні акції та хоче тримати клієнта в курсі корпоративних новин.
Чого слід уникати?
Плівка не повинно бути на лобовому і вітровому склі. Це не безпечно.
Провокаційні написи можуть зіграти злий жарт з компанією, наприклад, стати причиною позову.
Велика кількість написів і зображень тільки збиває. Віддавайте перевагу лаконічності.
Занадто яскраві кольори і відтінки відволікають від сприйняття корисної інформації.
Висновки. Брендування – це справжня знахідка для маленької компанії. З його допомогою можна заощадити, підвищити імідж організації. При виборі зображення слід звертати увагу на потреби та очікування ЦА. При цьому розміщена інформація повинна бути зрозумілою, змістовною і привабливою.