Ми, команда яка створила ПЗ TenderMast, як ніхто розуміємо складність та відповідальність фахівців комітету конкурсних торгів та осіб на яких поставлено функцію проведення закупівель (тендерів). Свого часу, ми пройшли школу життя працівників тендерних комітетів та контролюючих органів в сфері держаних закупівель, і тому розуміємо усю відповідальність яка лягає на плечі членів комітету з конкурсних торгів, а зокрема на секретаря та голову комітету з конкурсних торгів.
Складність роботи полягає у мінливості законодавчої бази та відсутності на державному рівні підготовки фахівців, шляхом навчання чи підвищення кваліфікації, оскільки в останній редакції Закону не передбачено обов’язкове проходження навчання членів комітету. З власного досвіду знаємо, що здебільшого функції членів комітету, секретаря та голови комітету з конкурсних торгів, покладають на працівників як додаткове навантаження, і переважно це додаткове навантаження не оплачується. Інколи, а може і частіше, потрібно виконувати функції, які покладено на комітет з конкурсних торгів (ККТ) понаднормово, або в неробочий час.
Ми також розуміємо, що можна звернутися до сторонніх фахівців та консультантів в сфері закупівель, але ніхто не дає гарантію 100% результату через низьку кваліфікацію сторонніх осіб (ми нікого не хочемо образити, але знаємо це з власного досвіду), а послуги консультантів на сьогоднішній день недешеві. Знову ж таки, у разі виникнення форс-мажорних ситуацій відповідальність буде на членах комітету Замовника і найменші втрати, які можуть бути, це відміна торгів та втрата часу. Проте частіше буває так, що час дорого коштує. Для прикладу візьмемо закупівлі продуктів харчування дитячих садків, лікарень тощо або закупівлі медикаментів, також не забуваємо про персональну відповідальність, яка може призвести до фінансових втрат.
Помірна (невелика) вартість програмного забезпечення значно полегшить роботу членів комітету, а, зокрема, секретаря. Вам не буде необхідності пошуку сторонніх консультантів, постійно слідкувати за зміною Законодавства, строків та термінів для проведення процедур, ми це зробили за Вас! Вам лише необхідно навчитися користуватися програмою.
Один спеціаліст зможе проводити в рази більше процедур, аніж в сьогоднішніх умовах, а це, знову ж таки, економія власних чи бюджетних коштів. Для прикладу, в туристичній агенції Економ Тур після впровадження ПЗ кількість процедур збільшилась на 48%.
Ми впевнені, що з нашим програмних комплексом значно полегшиться проведення закупівель. З нами державні закупівлі – це просто.